JUGANT, TAMBÉ ES POT APRENDRE

• A l’Escola Bressol Neverland treballem amb nens petits des dels 4 mesos fins als 3 anys per una banda, però també en el nostre ESPLAI a partir dels 3 fins als 12 anys.

Treballem els diferents aspectes físics i psicològics dels alumnes amb activitats que fomentin i propiciïn el seu desenvolupament. Un lloc per aprendre, créixer i sociabilitzar amb els altres alumnes.

Algunes de les activitats que oferim

• Connectar amb nosaltres i els animals

L’objectiu de la Teràpia Canina és afavorir la salut física, mental i emocional dels nens. En aquesta etapa de desenvolupament, el tenir contacte directe amb animals de companyia com en el cas dels gossos, fa que desenvolupi un concepte més concret i tangible de la naturalesa, els seus components i de la importància per a la sostenibilitat de l’entorn. Interactuar amb aquests animals afavoreix un coneixement del seu hàbitat i de si mateix.
  • Aprendre amb creativitat i motivació

El desenvolupament de la creativitat, de la psicomotricitat a través de les seves mans o peus és l’objectiu d’aquest espai. Els ensenyem a través de diverses tècniques plàstiques la importància d’expressar els seus pensaments i sentiments a través d’una via artística. També fomentem la imaginació i la interacció amb els altres companys a través d’un espai lúdic.
  • Somriure és molt important

A través de la Risoteràpia treballem i experimentem els beneficis emocionals i físics del riure. També incentivem a l’expressivitat emocional i social. Creiem que augmentar l’autoestima i l’energia positiva a través del canal del riure ajuda a desenvolupar la creativitat,i l’expressivitat.
  • La música sempre ens connecta

En aquest espai recreatiu, treballem en la percepció i el desenvolupament sensorial i corporal a través de la música. Potenciem les seves capacitats i col·laborem a millorar les capacitats socials i emocionals dels nostres alumnes.
  • Concentrats i enfocats

Cultivem i potenciem la capacitat de concentració a través de la focalització de l’atenció. Això ajuda en gran mesura a augmentar l’empatia i la intel·ligència emocional, reduint com a conseqüència l’agressivitat.
  • Jugant també aprenem

Treballem a través de la cuina i els seus ingredients. De manera lúdica fomentem la motivació a través del gust utilitzant com a via de connexió la gastronomia. Aspectes com la responsabilitat, creativitat, organització, neteja i el treball en equip, són només alguns dels objectius intrínsecs que desenvolupem en aquest espai.
  • Temps de sentir i reflexionar

En aquest espai de Taller, estimulem les capacitats sensorials i perceptives dels nens a través de múltiples activitats. Contribuïm a desenvolupar els aspectes personals com les emocions i els sentiments. Millorem l’atenció i la concentració en base a estímuls externs. Creem una atmosfera de tranquil·litat per aguditzar la seva percepció.